1 Aralık 2012 Cumartesi

Aşka Dair

Prof. Dr Iskender Pala - Kapi Yayinlari

Iskender Pala.. Yazarin, Sayin Profesor'un sahip oldugu bilgilerin onda birine sahip olmam mumkun olabilir miydi acaba? Ya da yaraticiliginin? Mumkunsuz.

Bilginin coklugu, yaraticiligin yuksek seviyeleri, dilin ifade guzelligi bir araya gelince her seferinde bir saheser cikar elbette ortaya. Saygim gercekten sonsuz! Fakaaat…

Bu kitap bana cok agir geldi.. Bu Ask'a benim yuregim kucuk kaldi :( Katre-i Matem’i zevkle okurken boyle bir dusunceye kapilmamistim. 

Edebiyatimizdan farkli beyitlerin incelenerek hikayelerinin anlatildigi kitap gecislerde kopmayi onlemis bir sekilde. Ancak dedigim gibi dili agir. Hedef kitlesinde maalesef ben olamadim bu dilin, coook fazla bilmedigim kelime vardi. Lise 1 yillarim geldi aklima divan edebiyatini inceledigimiz... O zamanlar iyiydim Aruz vezninde, hatirlar misiniz mef'ûlü mefa'ûlün ? :)

Eski dil ile, divan edebiyati ile daha ic ice olan insanlara tavsiye edebilirim haddim olmayarak, nacizane..

CES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder