4 Aralık 2012 Salı

Yıldız Yaralanması



Perihan Mağden - Everest Yayinlari


Sosyal Medya'yi pek takip eder oldum. Hala bir cok insani "takip etme"yi bunyem reddetse de bazi unlulerin yorumlari, tercihleri, tarzlari ilgimi cekiyor ve izliyorum onlari. Polisiye bir filmde olmadigima gore, bildiklerim icin tehdit altinda olmam degil mi? Kimseyle paylasmiyorum onlari zaten(!)

Haftalar once Ayse Ozyilmazel "basladik bakalim" diye paylastmisti "Yıldız Yaralanması" kitabinin fotografini. Oylece aklima kazindi. Reklamin nasil olacagi belli olmuyor iste, ben tavlandim.

Perihan Mağden’in filmi de cekilen “Iki Genc Kizin Romani” adli kitabini bilirsiniz. Begenerek, heyecan ve merakla okudugum bir kitaptir. Bir de benim icin Turk yazarlarda daha once karsilasmadigim bir “ikili iliski” anlatmis olmasi oldukca ilgi cekiciydi. Filmi de basariliydi cunku oyuncular kitaptaki karakterlerle baya baya ortusuyordu. Belki Hulya Avsar beklenmedikti …  Ezcumle Perihan Mağden sicili bellegime temiz ve basarili bir yazar olarak kaydedilmisti. Ve kitabi aldim…

Ama listemde bir suru kitap vardi son zamanlarda. Ozellikle “Elli Ton” uclemesi hayal dunyami ele gecirmek suretiyle cok vaktimi harcadi. Tabi bir de 3. kitap icin 15 gun bekleme fasli var. Bir hevesle kitapyurdu.com’dan verdigim siparisin teslim suresine bakmak aklimin ucuna gelmemis. “Kitap fuarina yetistirmisler wow” diye umitle sevinmekle mesgulum…  Bu surede yasanan, yeni kitabi araya soksam mi diye git-geller ile zar zor basladim Yıldız Yaralanması’na. Ilerlemesi daha da zordu! 

Biten bir kitabin ardindan ilk kez soruyorum, bize anlatmak istenilen nedir bu eserde sevgili okurlar?

Yeni bir dizi baslamis, bir milyon bolum olmasi beklendigi icin bir yere baglanamadan biten bolum senaryolari mi okudum? Uzuuuun bir girizgahtan ibaret bir kitap! Sonlarinda bir hareketlenme olmakla birlikte neticelenemeyen olaylar...  Dogrusu hic arastirma yapmadim, bu da bir seri olabilir mi? Gelmis gecmis en cok kitabi olan seri olur kesin. Benim omrum yetmez, devam edemeyecegim.

Velhasil ben ya bir seyleri kacirdim okurken ya da bu “olmamis”. Son zamanlarda yakalandigim “derin olmayani sevmeme” hastaligi As Maca’dan sonra bu kitapla da karsima cikti. 

Kime hitap ediyor, ne anlatiyor ben kestiremedim. 
Yeni yetmelere tavsiye etsem, edemiyorum.
Icinizden geleni yapin o zaman…

CES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder