8 Aralık 2012 Cumartesi

Özgürlüğün Elli Tonu



E L James - Pegasus Yayinlari

Hikayesi guzel olunca kitaplar ne kadar guzel dolduruyor insanlarin aklini ve kalbini. Etkisinden kurtulmak guc ve istenmeyen bir sey haline geliyor.

Ordayim su an. Yine en sevdigim kitap bitti! Hatta 3 kitap bitti… Yeryuzune donmek zorundayim.  En nefret ettigim durumdayim; uzgunum, eksigim, bikkinim ayni seyleri yasamaktan her seferinde…

E L James daha ne yapsin? Sayfalar dolusu yazmis, 3 kitapli okudugum en uzun seriydi. Ama yetmedi iste. Tadi damagimda kalakaldim, bosluktayim. Tekrar baslama hissi ile dopdoluyum.

Upuzuuuuun bir satisa cikmasi bekleyisinin ardindan istahla basladim okumaya ve son kisimlarini bu sabah uyanir uyanmaz bitirdim Ozgurlugun Elli Tonu’nun, Bach’dan Marcello’yu dinleyerek… Hayaler, hayaller… “Ah Elli Elli Elli!”

Bastan sona romantizm, kavurucu bir ask, gozlerden kalbe, tenden tene akan ruhlar, cesur yurekler, korkutucu - ozgurlestirici zenginlik, sicacik bir yuva, mutlu bir aile… Doyamadan okudum her satiri, hizlica, istedim ki nufuz etsin icime bir an once. Bitti iste, maalesef bitti. 

Kalpler ve cicekler kizlari buraya! Christian yine yapti gosterisini. Bayan Grey, sizin de hakkinizi yiyemem. Hem cok guzelsiniz hem de cok akilli. Sezgilerinizle iyi anliyorsunuz, cok guzel idare ediyorsunuz O’nu. "Abayi yakmis CEO", "sahiplenici CEO", bazen arzunla "soka ugramis CEO"... Hepsi sizin, ama en cok da sanslisiniz! Dusunsenize Bay Grey’in hayattaki misyonu sizi simartmak! Agla tabi bebegim, ben de olsam aglardim. Kiskanmamak elde degil! Burcunuzun Basak olmasina da hic inanamiyorum bu arada. Bunu cok Basak kizi tanimamama veriyorum, yanlis anlamayin.

Ya Christian’in Ikizler olmasina ne demeli! Tamam, burclarinin uyumunu kabul ettim.. Ama yukseleni Aslan diye dusunmek isteyerek geciyorum bu bahsi.

Bir anlamda bir peri masali bu seri. Zannedilenin aksine karanlik degil pembe bir kitap. Evet “Grinin Elli Tonu” iddiali bir baslangic oldu. Ama “Karanligin Elli Tonu” ve “Ozgurlugun Elli Tonu” tamamen ask tuten kitaplar. On yargilarimizdan siyrilalim ve okuyalim. Okumadan atip tutmayalim, yalan haber, cirkin benzetmeler yapmayalim.+24, size soyluyorum.

Sonunda guzel bir surpriz oldu olaylari Bay Grey’in gozunden gormek. Ama yetmez sayin James, lutfen soylediginiz gibi “simdilik” bu kadar olsun! Elbette beklemiyorum Christian’in duygularini Ana gibi ifade edebilmesini ama hadii, siz bir seyler yaparsiniz :). Belirteyim diger karakterlerin hikayelerini istemiyorum, Judith McNought yaziyordu oyle bir de Maeve Binchy. Christian ve Ana'yi yan karakter olarak istemem o kadar!
Sizsiz hayat nasil devam edecek bilmiyorum. Cikmayin hayatimdan. Filminizi iple hayir hayir jetle cekiyorum. 


Gercekten Mest Olmus - Etki Altinda - CES

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder